Saker jag inte gör

- Jag äter inte mint.
- Jag sover inte i långärmat.
- Jag äter inte stekta ägg.
- Jag tycker inte att alla killar passar i skägg.
- Jag säger inte att något är fint om det inte är det. 
- Jag äger inga trosor från Victorias Secret.
- Jag tar inte droger.
- Jag förlåter inte någon snabbt.
- Jag sjunger inte i duschen.
- Jag rengör inte mina sminkborstar som man bör.
- Jag bryr mig inte om mina kläder är snygga enligt andra.
- Jag varken förstår eller respekterar killar som inte kan acceptera ett nej.
- Jag tycker inte om att äta tillsammans med personen jag tycker om. 
- Jag har inte varit kär på över ett och halvt år.
- Jag tänder inte på sexpack.
- Jag tycker inte om stora hundar.
- Jag passar inte i blont hår.
- Jag har inga fräknar.
- Jag köper inte chips om jag får välja. 
- Jag dricker inte apelsinjuice om jag inte måste.
- Jag bryr mig inte om politik. 
- Jag har inget emot att städa badrummet. 
- Jag tvättar inte händerna innan maten.
- Jag gillar inte hiphop och rap.
- Jag vill inte äta tacoz utan ostdipp.
- Jag tycker inte om att se på film själv. 
- Jag tycker inte att Barney Stinson är så jäkla häftig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0