Saker jag gör

- Jag lyssnar på musik varje dag, särkskilt när jag studerar. 
- Jag drömmer om att designa hus och andra byggnader.
- Jag faller endast för musikaliska killar. (historiken talar för detta)
- Jag dricker hellre Pepsi än Cola.
- Jag äter choklad dubbelt så mycket sedan jag flyttade hemifrån.
- Jag dricker te med honung och socker i.
- Jag lyssnar fortfarande på musik som tidigare pojkvänner introducerade mig för.
- Jag äter ris nästintill varje dag.
- Jag älskar att åka till Ullared. 
- Jag önskar att jag träffade mitt gudbarn mer.
- Jag väntar på att Ailu Crash ska släppa ett till album. 
- Jag studerar till lärare.
- Jag rakar benen för min skull, inte för någonannans. 
- Jag föredrar klackskor.
- Jag tycker senapsgul är en underbar färg. 
- Jag tycker det är roligt att laga mat.
- Jag tycker om att ha fest. 
- Jag tycker fortfarande om techno. 
- Jag tycker det är roligt att sminka mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0