Livet

Okej. Sist jag skrev lät jag så fruktansvärt deprimerad och ensam (fast jag vet att jag nog bara ville låta djup och lite häftig). Hur som haver, efter att ha längtat efter att permamenta mitt hår i över ett år så gjorde jag det slutligen. Tyvärr blev det helt åt helvete, vet inte om det var mitt hår som var dåligt eller frisörskan som klippte mig som var oduglig. Mest troligt är det att frisörskan inte var lika kapabel till att göra vad hon påstod eftersom 1. jag tvättade mitt hår med rensande hårprodukter cirka två gånger varje dag en vecka innan permamenten som hon ordinerat för bästa effekt. 2, Hon kunde inte klippa hår för fem öre tyvärr. Som mitt hår ser ut nu har det inte sett ut på flera år.Och då har jag ändå inte klippt mitt hår sedan strax innan studenten i juni 2013. Såatteh. Ja.  Men ska ordna håret snart så its cool. Inte på samma salong dock. 
 
Malin, Sofia, Jacob och jag umgås flytigt, träffas varje vecka och spelar, festar, ser på mello (jag tvingar dem ehehhe) och äter tacos. Ungefär. De är härliga människor. Härliga människor är bäst. 
Billy var här förra helgen. Han reser utomlands typ denna vecka, helt själv, i typ 3 månader. Jag tycker det är himla roligt att han tar chansen att göra något sånt här nu. Jag är säker på att han kommer ha roligt och lära sig oerhört mycket. Det enda som oroar mig är faktumet att ifall han skulle skada sig eller något värre, så skulle det bli fruktansvärt svårt för oss här hemma att få veta det. Men jag hoppas att inget sådant händer. 
 
Min syn har blivit sämre fick jag bekräftat idag, efter att ha kollat upp synen sisådär ett år för sent. -0.50 har blivit -0.75, och -0.70  har blivit -1.25.  Såatteh, ja. Ska skaffa nya  glasögon med, det behövdes efter sex år kände jag. Ska be mina peeps att följa med och säga vilka bågar jag är snyggast i.  
 
Imorgon ska det komma hit någon, och göra något i min lägenhet. Har inte riktigt förstått vad, men det är tydligen vikigt att få degjort, eftersom de skrevmed storabokstäveratt "VI KOMMER ANVÄNDA HUVUDNYCKEL FÖR ATT KOMMA IN I LÄGENHETEN IFALL NI EJ ÄR HEMMA.", och annarsbrukarde säga "det är så jobbigt att hämta huvudnyckel, se till att vara hemma då så kommer vi då".så att de lata jävklarna gjort sig möda värd är det nog viktigt. Det enda jobbiga är följande: de kommer till mitt lägenhetshus mellan 7:30 och 15:30. Alltså, jag kan inte sova till typ 11. Suger. Särskilt eftersom jag inte vaknar av mina elva alarm. :))))))
 
Skriver also min första B-uppsats at the moment. Det går sådär. ska skriva 15-20 sidor tills den 5:e Mars. Jag har skrivit, typ nästan två. Har börjat dricka kaffe förresten, men med mjölk och sex bitar socker i. Sofia hävdar att jag snarare dricker socker med lite kaffe. Jag är beredd att hålla med henne.
Efter uppsatsen är inlämnad ska jag göra följande:
Köpa ett gymkort och börja träna där med Malin.
Köpa ett månadskortpå badhuset och börja simma med Jacob.
Fortsätta äta all jävla god mat för jag vägrar försumma mat för att gå ner i vikt.
Kolla upp mina växande leverfläckar och knapriga hud.
Kolla upp min astma.
Kolla upp tandläkare (innan jag fyller 21. asviktigt ).
Typ det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0