livet asså

Igår var jag ju på arbetsintervju, vet inte rikgit hur det gick. Babblade på och tyckte att testet var ganska svårt, men jag hoppas ändå att det går ganska bra! Skulle vara spännande att få ett heltidsjobb liksom haha! 
Sedan var det ju även min brors årsdag sedan han gick bort, 4 år. Fattar det inte. Köpte iallafall ett fint stenhjärta och lade på graven när familjen åkte dit på kvällen. 
 
 
 
Idag har jag varit på dagiset i Bäckefors och presenterat mig och hängt där i typ tre timmar??? Fick lite häng på hur det är där nu iallafall. Och så hörde Jessica av sig och vill dra ut på Lipz ikväll igen?? haha, tredje veckan i rad i såfall haha, vet inte om jag har råd dock?? Eller kan komma hem ens, får se på det känner jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0