Good weekend

Jamen tjenare. Igår gick jag och syster vilse i skogen när vi var ute på våran dagliga gå/joggingtur. 6,3 km blev det tillslut, kunde knappt gå för fötterna värkte efter det hahaha! Men fint väder iallafall, 33,6 grader var det som mest när jag kollade, så gött! 
Evelyn kom förbi efter fem och vi lockade varandras hår, vi blev så fina såå! Så kom vi på idén att ringa Helena, så när vi var färdiga åkte vi ut till henne och hängde hos henne i några timmar! Var ett väldigt trevligt slut på helgen i varjefall!
 
Nu har jag just pratat med en eventuell ny chef på ett andra sommarjobb, ska träffa henne på onsdag, så håller tummarna för att jag iallafall kan bli timvikarie där!
 
 
 
 
I lördags var på jag på överby och torp med familjen, köpte mig den vita tröjan på bilden över, en ny jacka, ett bar solbrillor ( de första jag äger sedan jag fyllde ungefär 8!) och ett spel tillsammans md syrran, får testa det när hon kommer hem från skolan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0