bra dag!

Idag har det hänt grejer asså; börja dagen med att åka till sjukhuset och ta några prover för att se om jag åkt på ännu en släktsjukdom. 
Sedan var det nmågra timmar kvar tills jag skulle till Bengtsfors på möte, så medan jag satt hemma ringde de från Sykes och bad mig komma på arbetsintervju på onsdag! ( av alla dagar, just den dagen.), men tackade självklart ja. 
Var på möte i tre timmar i Bengtsfors ungefär. Därefter ringde jag till dagiset här i Bäckefors, så nu är jag upskriven på vikariat-listan där, så kommer bli inring där när de behöver mig, hihi!! Känns som det blir bra med saker nu ändå! 
Så imorgon ska jag gå ner till Bäckeängen och presentera mig för personalen o så, Helena var snäll o berättade vilka som jobbade där nu. Roligt att flera av dem jobbade där när jag gick där??? Hahha kommer ju bli.. kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0