Bastning och fest

Tjänare hörrni! 
Fredag var min vilodag, för igår ringde Billy och undrade ifall jag ville följa med o basta med han o några fler. Tackade ja och ringde o hörde med några andra ifall de ville med, men det blev ett nej eftersom de skulle på fest i Melleurd. Men jag drog iväg till Billy och Erik hemma hos Billy, vi gick iväg till bollhallen o lämnade drickan o kläderna där och traskade sedan hemtill Love och hämtade han och hans flickvän Rebecka. Drog till bollhallen igen o bytte om, kämpade med att få igång bastun och tillslut gick det haha, tjejerna som var smarta o fick igång värmen ;)) Duschade i varmvatten hur längesomhelst kändes det som och bastade i intervaller med en kall grogg i handen. Och alltså sjukt hur jävla skönt och roligt det var. Ska lätt göras om känner jag! Plus att alla taggade att dra på fest så jag ringde Helena och sa att vi joinar deras fest, så morsan fick aggera chaffis eftersom vi druckit allihopa, så hon hämtade mig, Billy och Erik och körde oss till Mellerud.  (Rebecka hade ont i huvudet och Love var snäll och följde med henne istället.) 
Festen var ju helt okej, kände allt några stycken där men vi drog hem runt 2 ungefär. Kände att det var snällast mot farsan så han slapp vara uppe så sent eftersom han hämtade oss haha. Men hade en helnajs lördag och idag är jag bara seg, inte bakis som tur är haha! (vilket är konstigt med tanke på allt jag drack igår haha..) 
Synd att jag inte tog några bilder alls bara :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0