På begäran typ

Jag har varit spontan och gjort någon slags ombre på håret. Nederdelen av mitt hår är iallafall svart nu. Ser ganska snyggt ut med. 
Hihi. Blev svart överallt, så snyggt. 
 
 
Öh och ja. I fredags åkte jag till Bengtsfors Utvecklingscentrum och var på ett nästan 2 timmar långt möte om min arbetslöshet och grejer. Ska dit på måndag igen, ett möte kl 9 och ett möte kl 13. Döda mig, har ingen aning om vad jag ska göra i minst 3 timmar. Tar väl med och läser femte boken i Vampire Academy serien antar jag. (asbra serie, just so you know asså.
 
Min andnig/hals har inte blivit bättre ännu, jag lånar min systers speciella kvalsterlakan och grejer, märkte att andningen kändes lite bättre, men ibland slår det bara till och halsen känns helt sträv och retlig och jag börjar hosta och shit. Så trött på det. Ska på sticktest den 26, längtar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0