jaaa...

Igår var jag och gjorde pricktest på sjukhuset, var inte allergisk mot något som tur var. Istället började de fundera på om jag ärvt en släktsjukdom, haha. Struma eller vad det hette, ska tillbaka till sjukhuset imorgon och ta blodprover och sådant. Hurra hurra. Hade hellre varit allergisk???? Eller åtminstone få veta vad det är för fel på mig för jag är så less åååh
Idag ska jag till Bengtsfors, gå på möten hos mina arbetshandläggare och sådant mys. Ska även hänga med Helena innan och kankse lite efter eftersom hon jobbar idag, lägligt alltså! 

Idag hatar jag mitt hår. Så usch, luggen hatar mig. Dessutom fryser jag så in i helvete. Idag är ingen bra dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0