Haha lippan<3

Gårdagen var väldigt bra, var på möte åp Utvecklingscentrumet, fick höra massa infor och sådant, ska dit på Tisdag igen. Måste höra med min handläggare om jag får reseersättning för detta asså.. (förövrigt har min handläggare instagram, tar 120 kg i bänkpress, har en son på 12 kg och en söt rumpa. Har inte kollat upp hans fb nejnej.) 
Hängde med Helena och Sofia i affären Helena jobba i, Helena kommer på den bra idén att dra till Lipz ikväll eftersom Paradise Hotel var där. (o jag som inte sett ett enda avsnitt haha!) Så drog hem medan hon försökte fgixa chaffis, var ganska stressande. Billy var snäll och kom förbi med mitt flak med som jag köpt av honom och pratade med honom kanske 30 minuter, trevligt! 
Blev sedan hämtade av Helena och fixade sminket hemma hos henne, och fick skjuts till Mellerud sen. 
Mötte upp Jessica vid busshållplatsen, åkte buss till Lipz och mötte Harui och hans kompisar på bussen. Och Helena tror att Trollhättan är Sveriges huvudstad. (Vi är i samma huvudstad som Paradise Hotel deltagarna nu!!!! - Helena) Behöver jag säga mer haha.. Ett gott skratt fick vi iallafall!
Hade astrevligt inne på Lipz, dansade och lärde känna nytt folk, himla skoj! Synd att kvällen tog slut typ haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0