update

Okej, känner väl att jag får sumera upp vad som hänt sedan den där helgen i Karlstad nu haha! 
Jag har varit sjuk ända sedan dess, snuvig och halsont men även lite hosta, så det är inte så farligt. Jag har varit på inflyttningsfest i Billys nya lägenhet i Uddevalla, då drog vi även ut på Mortens men det var serilst inte mer än vi och 10 pers till, så vi (jag, jessica, sofia, cornelia, billy, love och rebecca) fick upp dem på dansgolvet och vi dansade oss galna och buggade och hade riktigt skoj haha! 
 
Det har även varit så att vi drog på förfest hos Elli i Vänersborg och drog ut på Lipz i söndags eftersom de hade specialöppet iochmed att det var påsk. Helena var med och det var första gången jag såg henne ritkigt full! Haha såå jävla go är hon haha! 
 
Annars har jag solat en hel del med syrran, och igår fick jag mitt schema på Björklunda. Endast 18 dagar under hela sommaren?!? Fy så dåligt.. Så nu hoppas jag att jag har tur och får jobba mycket på dagiset och i hemtjänsten i Ed. Annars vet jag inte vad jag gör???!!
 
Idag kommer även Emma hit, jag har inte träffat henne sedan jag var tillsammans med Johan, vilket är drygt två år sedan, så ska bli kul att träffa henne igen! Hämtar henne i Mellerud vid halv fyra och så sover hon över här. Får se vad vi hittar på :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0